dynamixyz kupione przez take-two

Dynamixyz kupione przez Take-Two

Kiedy Sony walczy z Microsoftem, kto wykupi więcej mniejszych deweloperów, aby móc prześcigać się w tytułach zmierzających na platformę Playstation czy też Xbox, Take-Two postanowiło pójść w innym kierunku i zamiast skupiać się na przejmowaniu mniejszych bądź większych deweloperów specjalizujących się w tworzeniu gier, doszło do wniosku, że najlepszą inwestycją będzie taka w polepszenie swoich nadchodzących produkcji.
Chociaż wszystkie szczegóły, jakie do tej pory się ukazały dotyczące GTA 6, cały czas są bardziej plotkami niż faktami, to z pewne wydaje się to, ze Rockstar cały czas pracuje nad swoim dziełem.
Aby pomóc w rozwoju swoich przyszłych gier, Take-Two postanowiło zainwestować w studio, które zajmuje się animacją twarzy i w przeszłości pracowało już z Rocsktarem przy Red Dead Redeption 2 czyli Dynamixyz. W swoich dorobku mają także prace przy filmie Avengers: Endgame oraz grze NBA 2K21. Pomagali też przy tworzeniu seriali, więc posiadają całkiem spore doświadczenie i znają się na tym co robią.

Od tej pory Dynamixyz będzie wspierało deweloperów, którzy tworzą pod skrzydłami Take-Two, czyli między innymi: Rockstar oraz 2K Games.
Jest to bardzo przemyślany ruch i genialny w swojej prostocie. Gdy inne firmy planują przejęcie mniejszych deweloperów, Take-Two skupia się na takich, które są w stanie sprawić, że ich najnowsze gry będą jeszcze bardziej idealne. Warto też wspomnieć, że francuskie studio Dynamixyz posiada wiele patentów oraz zastrzeżonych narzędzi, które służą do przechwytywania ruchu, analizy mimiki twarzy oraz pełnego przetwarzania 3D. To właśnie to studio stoi za tak dopracowanym i docenionym za efekty specjalnie Avengers: Endgame.
Z pewnością można liczyć na to, że pierwsze efekty prac Dynamixyz ujrzymy w GTA 6 oraz innych tytułach, które będą pojawiać się w portfolio wydawniczym Take-Two. Przed GTA 6 można się spodziewać premiery NBA, ale czy tam zobaczymy znaczące zmiany w kwestiach graficznych i mimicznych, w stosunku do tego co było w NBA 2K21? W to wątpię…ale nie przekreślam możliwości studia, bo jestem pewny, że po takim zakupie, tworzone przez studio gry mogą już faktycznie ocierać się o foto realizm, tak w grafice jak i w mimice.