ray tracing w koncu zawital w doom eternal

Ray Tracing w końcu zawitał w DOOM Eternal

Wydawca: Bethesda Softworks
Producent: id Software
Data premiery: 20 marca 2020
Gatunek: FPS

W końcu nadszedł długo wyczekiwany patch do gry DOOM Eternal, który umożliwia odpalenie go ze wszystkimi bajerami i fajerwerkami graficznymi, jakie oferuje RTX. Oczywiście jest to łatka skierowana głównie do tych, których sprzęt pozwoli na taką zabawę, ale i tak dobrze wiedzieć, że cały czas gra jest wspierana.
Jednak dodanie Ray Tracingu to nie jedyna nowość, jaką oferuje dodatek, bo oprócz niego patch dodaje poprawki i ulepszenie do trybu multi i dla jednego gracza, nową skórkę balisty, nową arenę Battlemode – Corrosion, nowy poziom mistrzowski Taras Nabad, na mapach pojawią się nowe zagrożenia środowiskowe i nowe nagrody za ukończenie poziomu mistrzowskiego na różnych poziomach trudności.

Aktualizacja obejmuje także obsługę DLSS, która pomimo poprawy wyglądu gry sprawia jednocześnie, że jest ona mniej wymagająca dla naszych komputerów.
Aby móc cieszyć się rozgrywką z włączonym ray tracingiem trzeba mieć komputer wyposażony minimum w kartę GeForce RTX 2060 lub AMD Radeon RX 6700XT – są to zalecenia konieczne do osiągnięcia stabilnych 60 klatek na niskich ustawieniach graficznych w rozdzielczości FHD. Do rozdzielczości 2K konieczna jest karta RTX z co najmniej 8 GB pamięci VRAM i procesora Intel Core i7-6700k, aby móc cieszyć się rozgrywką w wysokich ustawieniach graficznych w 2K w stabilnych 60 kl./s.