Tryb graficzny

Jeszcze do niedawna w grach dostępny był tylko jeden tryb graficzny z możliwością edycji poszczególnych elementów takich jak np.:

– zakres widoczności,
– poziom szczegółowości tekstur,
– intensywność efektów pogodowych,
– rozdzielczość,
– odbicia światła,
– i wiele innych.

Oczywiście wszystkie powyższe elementy dostępne były tylko dla graczy posiadających komputer, bo gracze konsolowi skazani byli na ustawienia odgórnie skonfigurowane przez twórców.

Ostatnio ta sytuacja zaczęła się zmieniać i teraz nawet gracze konsolowi otrzymali możliwość dostosowania trybu graficznego do swoich potrzeb. Twórcy udostępnili bowiem możliwość wyboru trybów graficznych, wybierając między kompromisowym zachowaniem wyższych detali kosztem płynności albo większą płynność kosztem niższych detali. I w zasadzie to tyle jeśli chodzi o możliwości wyboru graczy konsolowych. I tym wyborem można zdefiniować słowa określające tryb graficzny.

Sprawdź również: