ubisoft przeklada premiery swoich gier

Ubisoft przekłada premiery swoich gier

Premiery dwóch gier, które Ubisoft planował wydać w tym roku, zostały przesunięte. Mowa o Rainbow Six Extraction oraz Riders Republic. Pierwsza gra zaliczy większe opóźnienie, bo początkowo Rainbow Six Extraction miało zadebiutować we wrześniu tego roku i premiera została przesunięta dopiero na styczeń 2022 roku. W Riders Republic zagramy w październiku, a dokładniej już 28 października 2021 roku. Nie jest to duża obsuwa, bo pierwotnie planowana premierę na wrzesień.
Za opóźnienia odpowiedzialna jest chęć dopracowania obu tych tytułów, aby nie zawieść oczekiwań graczy. W przypadku Tom Clancy’s Rainbow Six: Extraction będzie to wymagało zdecydowanie więcej pracy, bo gra już od jakiegoś czasu zmaga się z problemami. Wcześniej gra nazywała się Rainbow Six Quarantine, ale po wybuchu pandemii nazwa brzmiała dosyć niefortunnie więc Ubisoft postanowił zmienić tytuł gry na Rainbow Six: Extraction.

Gra ma oferować rozgrywkę kooperacyjną dla trzech osób, a głównym celem graczy ma być powstrzymanie rozprzestrzeniania się tajemniczego wirusa (brzmi bardzo aktualnie). Jako pierwsza część z serii Rainbow Six: Extraction ma zawierać elementy survival horroru, więc już na samym początku można założyć, że nie będzie skierowana do najmłodszych graczy.
Riders Republic z kolei, to gra sportowa, która kładzie nacisk na rozgrywkę online. Można powiedzieć, że jest to coś w rodzaju The Crew tylko ze sportami bardziej bliskimi człowiekowi. Zamiast wyścigów w otwartym świecie dostajemy możliwość ścigania się i brania udziału w zawodach sportów wyczynowych. Nie zabraknie narciarstwa, snowboardu, jazdy bmx, paralotniarstwa itp. Z pewnością będzie to gra skierowana do określonej grupy docelowej i nie koniecznie jest powiedziane, że odniesie ona sukces (chociaż oglądając zwiastuny, wygląda całkiem przyzwoicie).

W kwestii obu tytułów nie są to jakieś drastyczne przesunięcia premier i z pewnością warto jest dać deweloperowi szansę, skoro decyzja o przesunięciu daty premiery podyktowana jest chęcią dopracowania tych gier.