wyciekla prezentacja stalker 2

Wyciekła prezentacja S.T.A.L.K.E.R. 2

Wydawca: GSC World Publishing
Producent: GSC Game World
Data premiery: 2022
Gatunek: FPS

Już w najbliższy piątek – 26.03.2021 – odbędzie się pokaz Xbox Indie Showcase, na którym swoją obecność zapowiedzieli twórcy długo wyczekiwanej gry S.T.A.L.K.E.R. 2.
GSC Game World po potwierdzeniu tej informacji rozniecili nadzieję graczy na pokaz nowego gameplay’a ze swojej najnowszej produkcji. Bardziej optymistyczni fani z pewnością liczyli na podanie dokładnej daty premiery – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami gra miała się ukazać w 2021 lub w 2022 roku. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują bardziej na drugą opcję…i bardzo dobrze, bo lepiej przesunąć premierę i dopracować produkt, niż wydać bubla, żeby go później nieudolnie łatać.

Niestety wszystkie nadzieje fanów zostały obrócone w pył w momencie gdy twórcy z GSC Game World doprecyzowali, co będzie znajdowało się w materiale wideo, który miał być zaprezentowany w piątek. Nie będzie to nowy fragment rozgrywki, a tylko wideo przedstawiające trwające prace nad tytułem. A dlaczego piszę, że materiał miał być, a nie będzie prezentowany? Ano dlatego, że przez pomyłkę organizatora pokazu, czyli Xboxa cały materiał wideo został udostępniony na oficjalnej stronie informacyjnej dla Xbox Indie Showcase. W związku z tym chłopaki z GSC, aby zatrzeć złe wrażenie i też na pocieszenie wrzucili do sieci 3 nowe grafiki związane ze S.T.A.L.K.E.R. 2.

stalker 2 art

stalker 2 grafiki

stalker 2

Jeszcze przypomnę, że gra S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie grą z gatunku FPS, z elementami survival horroru, która jest budowana w oparciu o możliwości silnika Unreal Engine (miejmy nadzieję, że twórcy podołają z optymalizacją gry). Przesiadka na nowy silnik podyktowana jest multiplatformowością produkcji, która ma ukazać się także na najnowszych konsolach oraz oczywiście na komputerach PC. Akcja gry nadal będzie toczyć się na terenie zamkniętej strefy – Zony, która według zapewnień twórców ma być w pełni otwartym światem i jednocześnie jednym z największych obszarów stworzonym na potrzeby gier wideo.